Comunicat – In atentia partenerilor

Având în vedere faptul că ne confruntăm cu o presiune sporită datorita impactului creşterilor succesive din piaţa produselor din mase plastice , metal , aditivi si produse derivate care sunt utilizate ca materii prime asupra costurilor noastre, precum și a costurilor altor produse provenite din import sau chiar a unor materii prime locale, vă informăm […]

Având în vedere faptul că ne confruntăm cu o presiune sporită datorita impactului creşterilor succesive din piaţa produselor din mase plastice , metal , aditivi si produse derivate care sunt utilizate ca materii prime asupra costurilor noastre, precum și a costurilor altor produse provenite din import sau chiar a unor materii prime locale, vă informăm că suntem nevoiți să transferăm o parte din costurile suplimentare în prețurile de listă, aceste modificări fiind valabile începând cu luna februarie 2021.

Pentru a putea ține pasul cu cererea din piață și pentru a ne putea asigura un stoc mulțumitor de produse, este nevoie să ne unim eforturile si sa imbunantatim comunicarea. Din punctul de vedere al disponibilitatii , problemele înregistrate pentru categoria de plasa , profile și accesorii metalice , profile PVC , dibluri si folii au fost generate atât de creșterea pe termen scurt a cererii, de costurile și disponibilitatea materiilor prime, cât și unor situații neprevăzute legate de restricțiile legate de gestionarea pandemiei COVID- 19, care au dus la o capacitate redusă de adaptare a producției. Anticipam în continuare decalaje in productie care vor genera intârzieri punctuale. Este important să comunicam in timp util și să cooperăm pentru a deservi mai bine clienții finali sau beneficiarii lucrarilor.

De asemenea, este posibil ca în cazul unor creșteri suplimentare de costuri pe parcursul următoarele luni, în afara celor deja menționate, să fim nevoiți să implementăm și alte majorări suplimentare de prețuri de listă pentru această categorie.

Noile preţuri care au fost implementate inca din februarie 2021 se vor aplica pentru toate comenzile emise din aceasta luna . Vom inregistra si alte majorari de pret succesive in lunile martie, aprilie si mai 2021 . Va vom informa despre noile modificari in timp util iar comenzile confirmate cu data de livrare până la data implementarii majorarii se vor procesa la preţurile anterioare, în limita stocurilor disponibile. Notă importantă – este posibil sa existe unele întârzieri la livrare.

Pentru a putea sa ne onoram obligatiile catre toti clientii , este nevoie insa si de respectarea procedurilor comerciale ale grupului si anume : contract valabil incheiat , limita de credit aprobata si valida , termenele de plata respectate si fara intarzieri , comanda transmisa pe email . Pentru a preveni situatiile de lipsa de stoc sau cantitati insuficiente , in lipsa unei estimari de achizitii asumate pe minim 3 luni , vom onora comenzile integral la produsele fara deficiente de aprovizionare sau in limita achizitiilor din perioada similara din 2020+10%.

Apreciem sprijinul si intelegerea dumneavoastra si dorim sa trecem cu bine peste perioada dificila care va urma . Colegii mei de la vanzari si colegele de la relatii clienti va asista in derularea cu succes a tranzactiilor comerciale .

Cu consideratie,

SC MASTERPLAST ROMANIA SRL Director general

Sorin Cristea