Stimate partener, Vă informăm că în această perioadă angajaţii Masterplast Romania vă stau în continuare la dispoziţie pe telefon, e-mail, site-ul companiei si web shop. Responsabilitatea noastră față de sănătatea angajaților și a partenerilor de afaceri, ne motivează ca și în contextul generat de pandemia globală să fim în continuare aproape de dumneavoastră prin toate mijloacele posibile […]

Stimate partener,

Vă informăm că în această perioadă angajaţii Masterplast Romania vă stau în continuare la dispoziţie pe telefon, e-mail, site-ul companiei si web shop.

Responsabilitatea noastră față de sănătatea angajaților și a partenerilor de afaceri, ne motivează ca și în contextul generat de pandemia globală să fim în continuare aproape de dumneavoastră prin toate mijloacele posibile care corespund  indicațiilor ce au drept scop prevenirea răspândirii potențiale a COVID 19. Am recomandat limitarea deplasărilor fizice ca o măsură de protecție a sănătății angajaților și partenerilor noștri. În ceea ce privește alte măsuri de prevenție va informăm că am luat în considerare mai multe nivele de prevenție în funcție de specificul activității fiecărui departament:

La nivel de departament

  • Întâlnirile/ședințele au fost înlocuite de teleconferinţe si videoconferințe ;
  • Angajații care pot asigura continuitatea activității zilnice prin munca la distanță au opțiunea lucrului de acasă;
  • Limitarea deplasărilor interne în zonele cu risc sau în aglomerații urbane ;
  • Interdicția tuturor călătoriilor internaționale în interes de serviciu, indiferent de scopul călătoriei;
  • Limitarea accesului in incinta firmei si conditionarea acestuia de o declaratie pe propria raspundere;
  • Măsuri stricte condiționate de limitarea interacțiunii directe în cadrul raporturilor de lucru cu furnizorii, cu logistică sau alte companii externe care deservesc punctele noastre de lucru.

La nivel national al companiei

  • Urmarea și respectarea reglementărilor și recomandărilor autorităților centrale și locale;
  • Respectarea regulilor de igienă, etc.

Vă stăm la dispoziție, atât pentru suport comercial, cât și pentru a vă susține în propriile demersuri de limitare a riscului epidemic prin măsuri adecvate.

Managementul firmei și membrii echipei de vanzări sunt în continuare la dispoziția partenerilor pentru a veni cu soluții și a asigura buna derulare a activității. Departamentul de relații clienți funcționează în regim normal, vă preia și vă ține la curent cu stadiul comenzilor dumneavoastră. Logistica și aprovizionarea  asigură derularea fluxului în aceleași condiții ca și pînă acum, pentru a preîntâmpina orice fel de probleme potențiale generate de anumite restricții de circulație. În eventualitatea impunerii de către autoritățile naționale și europene de restricții suplimentare, vom informa, prin toate mijloacele posibile, partenerii companiei de termenele de livrare corelate cu situația de fapt. Vă asigurăm de tot sprijinul nostru si vă mulţumim pentru încrederea acordată , iar impreună putem depăşi această perioadă plină de incertitudine!